21. 03. 2019.

Brevet "Oko Olimpa" (400 km)


16.3.2019.
Brevet 400 km: Solun-Katerini-Larisa-Elasona-Katerini-Solun (praktično krug oko planine Olimp).
32 učesnika (28 uspešno završilo).
Start u 07:00, vremenski limit 27 sati.
Zanimljivo je da je još jedan brevet održan u isto vreme, na istoj trasi, ali u suprotnom smeru, sa startom iz Larise (Larisa-Katerini-Solun...). Tamo je bilo desetak učesnika.


Dva dana pre starta, kao i na još jednom nedavnom brevetu (Redestos), obavio sam "food drop", tj. ostavio sam u žbunju nešto hrane koju ću tokom vožnje pokupiti.


Na mestu gde će kilometraža biti oko 350. ostavio sam Coca Cola limenku i neke biskvite.



Na mestu gde će broj km biti oko 50, ostavio sam pakovanje keksa od 200 gr i indijske orahe.


Pošto nemam navigaciju, označio sam neke tačke sa trase, da ne bih napravio grešku. Međutim, ove listove hartije nisam koristio, nije bilo potrebe.


Slika sa starta. Ja sam onaj koji ima jaknu nešto tamnije nijanse žuto-zelene boje.


Napravio sam telefonom 2 kraća video snimka...



Tvrđava iznad mesta Platamon, na oko 125. km.


Još jedan kraći video zapis (nakon Elasone).


I fotosi...




Kontrola u jednom selu (tu sam prošao kad je već bio pao mrak).


Na cilju...





Završio sam za 18 sati i 32 minuta. Od toga mi je na pauze (kontrole, hrana, voda, wc...) otišlo oko 54 minuta. Efektivna vožnja: 17:38.



Šestorica su na cilj stigla pre mene (jedan od njih je dobio kaznenih 2 sata, verovatno je na nekoj kontroli uhvaćen bez reflektujućeg prsluka). Moj broj je 3692.


Momci iz Larise su bili nešto sporiji. Ali njima je možda vožnja bila teža, pošto što su velike uspone imali na samom kraju breveta.



Nema komentara:

Objavi komentar