15. 03. 2019.

Brevet Kardica (300 km)


2.3.2019.
- Moj jubilarni 10. brevet (prvi sam vozio pre godinu dana, 3.3.2018.).
- 304 km (za mene 309, pošto sam napravio jednu grešku), visinska razlika oko 1650 m (po Stravi 200 m više).
- Startovalo (u 08:30) oko 90 biciklista (ne znam tačan broj), brevet završilo nas 78.
- Vremenski limit 20 sati.
- Trasa: Kardica-Volos-Ag. Kampos-Larisa-Kardica.


- Stigao sam dan ranije, na foto ispod je Kalabaka i čudo prirode Meteora, koji se nalaze 50 km severo-istočno od Kardice.
- Usput sam naleteo na jednog cikloputnika iz Francuske, poklonio sam mu pakovanje oraha... Čovek nakon Grčke vozi za Tursku, pa dalje ka srednjoj Aziji. Jedva smo se razumeli, francuski akcenat mu je strašan (verovatno je i za njega moj balkanski engleski strašan).


- Skoro da sam zakasnio na start, stigao sam taman na vreme da uzmem "road book" i platim učešće (10 €).
- Dan je bio lep, iako je ujutru bilo malo prohladno...
- Strava mi se uključila tek posle jednog kilometra vožnje.
- Trudio sam se da držim tempo vodeće grupe (njih 20-ak), međutim postepeno su mi odmicali. Ipak, i ja sam vozio dosta brzo, pa sam na prvu kontrolu u gradu Volos (108 km) stigao za 3 sata i 40 minuta.
- Sa kontole sam prvi krenuo nazad i tek od 125. km počeli su da me sustižu kolege sa drumskim biciklima.


- Ja sam onaj što maše...


- Nakon Volosa, između 125. i 175. km, ometao nas je jak bočni vetar, posebno mene i moj bicikl prepun raznih torbica i flašica...


- A zatim usponi, sa vetrom u lice...


- Kontrola na obali mora...


- Na ovom brevetu baš su bili izdašni sa hranom. Neki keksići na startu, pa čips, Coca Cola i banana u Volosu, pa opet to isto + sendvič na ovoj kontoli na 200. km... A na cilju, još jedan sendvič + pivo (naručivali iz obližnjeg kafića).


- U povratku sa morske obale, vetar u leđa...
- Kod Larise sam napravio grešku i preveliki krug oko grada, što me je koštalo 5 km više vožnje i 12-13 minuta vremena...

- Kupio sam na kiosku 2 flašice sa vodom, pošto mi je bio potreban račun (kao vrsta kontrole, dokaz da sam zaista prošao kroz taj grad).


tako sam ja... ↑↑↑↑↑

a ovako je trebalo... ↓↓↓↓↓


- Završio sam za 12 sati i 15 minuta.
- Na pauze mi se otišlo samo oko 31 minut.
- Strava se uključila sa malim zakašnjenjem, zapravo sam vozio oko 11:44 i napravio 309 km.




- Evo i zvaničnih rezultata... (ja sam pod brojem 3692)
- 78 biciklista uspešno je završilo brevet, njih 17 stiglo je pre mene na cilj.



Nema komentara:

Objavi komentar