26. 02. 2019.

Brevet Redestos-Polihrono (200 km)


16. februar 2018.
Start u Nea Redestosu, selu udaljenom oko 20 km od Soluna, pa starim putem za Halkidiki do mesta Polihrono, pa na suprotnu stranu prvog "prsta" i nazad drugim putem (Mudania-Kalikratia-Epanomi).
Ukupno 201 km i 2316 m visinske razlike (po "Stravi" 2607 m).
Start u 09:00.
Prijavljeno 65 biciklista, startovalo 62.

Ovo mi je bio prvi brevet u 2019. godini, a deveti u karijeri.
Takođe i prvi (od 4) u kvalifikacionoj seriji za veliki avgustovski brevet Pariz-Brest-Pariz.


Tokom sedmice koja je prethodila brevetu, obišao sam neke delove staze, najpre poslednjih 50 km, zatim i prvih 35, pogledao kakav je put, gde ima vode itd.


A 3 dana pre starta, obavio sam tzv. "food drop", tj. ostavio sam kese sa hranom na 2 mesta (35. km & 153. km), da se na brevetu ne bih zamajavao kupovanjem, niti ih vukao sa sobom od početka, po usponima, ionako mi je bicikl pretežak.


Ovo sam ostavio na 153. km.


Vidi se kesa, negde iznad sedišta...



Iza trske je njiva...


To je to mesto, slikano iz daljine...


Tokom ove akcije nisam stavljao velike torbe (bisage) na bicikl, bilo mi je zanimljivo da nakačim odjednom sve ove torbice...


Ovo sam ostavio na 35. km od starta.



Tamo negde u žbunju...


★ ★ ★

A sad o brevetu, ukratko.

Alarm je trebalo da mi zvoni u 06:55, ali sam se bez njega probudio u 06:30, jeo, spremio se, pripremio bicikl i njime otišao na start, oko 20 km udaljen od mog stana.

★ ★ ★

Poslednje instrukcije organizatora (ja sam skroz desno, ne vidim se).


I start...


Ništa posebno interesantno nije se dešavalo usput...

Dan sunčan, iako malo prohladan tokom jutra.


- Sustižemo jedni druge, razmenjujemo po par rečenica

- Mnogi voze u paru ili grupama, mnogi drugi solo (kao i ja)

- Jedna koleginica nije uzela putni list, pa sam joj ponudio svoj, ali ga nije htela

- Pokupio sam prvu kesu sa hranom, na 35. km

- Pričao sam sa jednim kolegom koji je sa Lefkade i koji je izvozio sve najveće Evropske brevete (PBP, LEL, 1001 milja...)

- Na okretnici, u Polihronu, malo sam korigovao odeću (već je bilo prošlo podne), dolio vodu...

- Na 153. km nisam našao onu manju kesu. Tamo iza one trske je njiva, moguće da je čovek došao da nešto uradi, pa je video kesu i uzeo je. Morao sam da je sakrijem tako da se sa puta ne vidi lako, ali onda se otpozadi (iz njive) videla... No, ne mari, ionako sam imao i mnogo hrane, to bi mi bio čisti višak. A i šteta nije velika, samo oko 2€.

- Na poslednju kontrolu u mestu Epanomi, stigao sam baš kad je grupa od četvorice biciklista krenula, pa sam ih posle jurio po usponu do sela Trilofos. Iskren da budem, mislio sam da ispred njih nema nikoga više, pa sam hteo da sa njima podelim najbolje vreme na ovom brevetu. Stigao sam ih i prestigao, ali se i preforsirao, pa su mi ponovo pobegli za par stotina metara, koje sam na jedvite jade uspeo da anuliram do cilja. Ali u toj jurnjavi, kao i oni uostalom, zaboravio sam i ja da obučem reflektujući prsluk, iako je već bilo počelo da se smrkava. Na cilju, čovek iz organizacije nas je obavestio da se za takav prekršaj dodeljuje kazna od dodatnih 2 sata vremena. Što nama i nije bilo toliko bitno, pošto smo brevet završili 4 sata pre roka... A i nismo bili prva grupa koja je stigla na cilj, pre nas je brevet završilo njih šestoro...


Dakle, završio sam za 9:29, od toga mi je na sitne pauze (kontrole, voda, wc) otišlo samo 20 minuta.

Prvi kvalifikacioni korak ka Parizu je učinjen, ostaju mi još 3 (300, 400 i 600 km breveti).


Moj broj je 3692


Nema komentara:

Objavi komentar