25. 01. 2019.

Brevet Solun (200 km)


26.5.2018.

Ovo mi je bio treći brevet u 2018. godini (i životu),
217 km, oko 1230 m visinske razlike
(po Stravi, koju tada nisam koristio, sigurno bi bilo oko 1500 m),
vremenski limit 13 sati i 30 minuta.


Start iz Soluna, u 9:00, 164 učesnika, vreme idealno za vožnju (sunčano i bez vetra).

Nemam fotografija, osim ove jedne, koju sam našao na sajtu organizatora.


Nedelju dana pre breveta, da bih se upoznao sa trasom koja prolazi kroz mnogo sela, obišao sam najpre prvu deonicu staze (prvih 80-ak km), a narednog dana i poslednju (zadnjih 50-ak km), tako da mi je tokom vožnje sve bilo poznato (sva skretanja, mesta gde može da se natoči voda i sl.). Mada je, zbog velikog broja učesnika, tokom prve polovine breveta uvek bilo nekog društva u blizini, a skoro svi su koristili navigaciju. Tek nakon stotinak km ostao sam sAm, mada se skoro uvek dešavalo da neko naiđe ako iz nekog razloga (jelo, piš pauza i sl.) zastanem duže od nekoliko minuta. Takođe, i ja sam tokom vožnje nailazio na kolege koji su trenutno bili na pauzi.

I pored dobrog poznavanja staze, ipak sam na jednom mestu napravio grešku i otišao u pogrešnom pravcu, ali samo 200-300 metara. I to baš nedugo nakon što mi se, onako stidljivo, prikačio jedan stariji kolega (65 godina), koji je vozio oko 100 metara iza mene. Kasnije mi je priznao da bi se bez mog "navođenja" teško snašao na putu kroz sva ta sela između Aleksandrije i Soluna.

- Skoro svi su vozili drumaše, ali video sam i par trekinga (osim mog), a i jedan drumaš sa samo jednom brzinom, tzv. fixie ili singlespeed.
- Jedan kolega je samo nekoliko stotina metara pre cilja pao i povredio se. Ali ništa strašno.
- Bilo je 4 kontrolnih tačaka, 3 normalne i jedna tajna.
- Na svim kontrolama, pa i onoj tajnoj, imali smo posluženje (banane, sokovi, voda, kolači...).

Nakon što sam se vratio kući, istuširao se i odveli smo ćerkicu u igraonicu, počeo je jak pljusak. Ja sam ga izbegao, ali mnogi brevetaši nisu, kako sam kasnije video u fb foto albumu organizatora. Znači, eto... nekad se i isplati da se požuri, iako brevet nije trka, kao što je poznato.

Od 164 startera, brevet je uspešno završilo nas 154.
Ja sam na cilj stigao 18. po redu, za 9 sati i 12 minuta.

Moj broj je 3692, na drugom foto-isečku sam.







Nema komentara:

Objavi komentar